Forum miłosne - In-Love.Pl
Witam na Forum Miłosnym :) Zachęcam wszystkich nowo przybyłych do rejestracji oraz do pisania :) Życzę miłego korzystania z forum
   Regulamin   
     FAQ      Szukaj      Użytkownicy      Grupy      Portal      Wierszyki      Album      Statystyki  
· Zaloguj · Rejestracja ·

Poprzedni temat «» Następny temat
Witajcie kochani
Autor Wiadomość
niesmiala90 

Stan cywilny ;): Zakochana i przeszczęśliwa ;*
Wysłany: 2010-02-14, 23:33   Witajcie kochani

Jestem tu nowa, ale mam nadzięję, że ktoś zwróci uwagę na mój post.
Mam prawie 20 lat, jestem studentką i już od gimnazjum kocham sie w moim koledze, a nawet dobrym koledze i mam problem. Jestem bardzo ale to bardzo nieśmiała. W jego towarzystwie dosłownie zamieram, nie wiem jak mam sie zachowywać, w sumie to wiem ale się krępuję. Spędzamy dużo czasu razem...mamy wspólnych znajomych z ktorymi sie czesto spotykamy. Nikomu nie powiedzialam o moim uczuciu. Znajomi ostatnio stwierdzili, że pasujemy do siebie i w żartach mówią "żona i mąż". Mi sie to spodobało, bo myslalam ze on moze cos zacznie ale on to wzial na zarty i mowi ze mnie lubi ale....Dzisiaj walentynki i tak sie zdarzylo, że wszyscy znajomi sa wolni wiec sie spotkalismy razem. ON tez byl...czuję się jak w niebie gdy on jest obok, ale jak przyszlam do domu to złapałam takiego doła że masakra ;( nie umiem sobie z tym poradzić. Ciągle o nim mysle...Proszę pomóżcie, bo juz nie daje sobie rady.Co mam zrobic? jak sie zachowywać? Probowalam zapomniec ale nie umiem... Dodam, że On tez jest wolny juz od dłuższego czasu a chciałby mieć wreszcie swoją sympatie.
Pozdrawiam wszystkich i czekam na odpowiedź

Maksymilian 

Stan cywilny ;): Sam czekam ;)
Wysłany: 2010-02-14, 23:55   

Większośc mężczyzn nie gryzie :) W swojej wypowiedzi powiedziałaś chyba wszystko. I czekasz tylko na potwierdzenie. I ja potwierdzam. Przełam się.